Insurgency: Sandstorm - Desert Hex Weapon Skin Set
Blend into the sandstorm with the Desert Hex Weapon Skin Set. These skins can be equipped in the Loadout menu on both Security and Insurgent teams for the following weapons where available: - M16A4 (Rifleman) - AUG A3 (Rifleman) - MP7 (Breacher) - Tavor 7 (Advisor) - Mk 18 CQBR (Advisor) - M45 Pistol (All Classes) These items are unlocked in-game immediately upon purchase. They can be equipped in-game in the Loadout menu under each weapon’s “Aesthetic” upgrade category. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.