Imperator: Rome - Magna Graecia Content Pack
Even after the collapse of Alexander’s empire, the Greek city states fought to maintain their independence and control their destiny. Athens and Sparta continued to assert their influence in the Aegean while the great city of Syracuse sought to dominate Sicily. In Magna Graecia, a new content pack for Imperator: Rome, you can relive this time of cities defying empires, as Rome grows, Carthage threatens and the heirs of Alexander gaze hungrily over the horizon.