HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 6: Envy
Act 6: Envy HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins? This content pack includes access to the following content: - "The Odium Suit" - "The Cat's Claw" Dagger - "Jaeger 7 Green Eye" Sniper Rifle - "The Envy Contention" Escalation This content pack includes Act 6: Envy. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.