HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony
Act 5: Gluttony HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins? This content pack includes access to the following content: - "The Profligacy Suit" - "The Maximalist" Shotgun - "Bubble Queen" Gum Pack - "The Gluttony Gobble" Escalation This content pack includes Act 5: Gluttony. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.