HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 3: Sloth
Act 3: Sloth HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins? This DLC pack includes access to the following content: - "The Lotophage" Suit - "The Slapdash" SMG - "The Goldbrick" Sedative Proximity Mine - "The Sloth Depletion" Escalation This DLC pack includes Act 3: Sloth. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.