HITMAN 3: Seven Deadly Sins Act 2: Pride
Act 2: Pride HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins? This DLC pack includes access to the following content: - "The Narcissus" Suit - "The Proud Swashbuckler" Sabre - "The Majestic" Sniper Rifle - "The Pride Profusion" Escalation This DLC pack includes Act 2: Pride. All seven Acts can be purchased together in the Seven Deadly Sins Collection.