HITMAN 3 - Berlin
Head to the outskirts of Berlin, a city known for its fairy tales, vibrant style and chaotic nightlife. Whether you’re looking for a place to reflect and recuperate or want to experience the dizzying adrenaline rush of an epic rave, Berlin will help you find them both.