HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Upgrade
The HITMAN 3 Access Pass system allows you to access HITMAN 1 and HITMAN 2 locations in HITMAN 3, essentially making it possible to play all locations in the World of Assassination trilogy from within HITMAN 3. Purchasing or redeeming this Access Pass will grant access to the missions from 'HITMAN 1 - GOTY Upgrade' in HITMAN 3. You must own HITMAN 3 to access this content.