Hamster Playground - Spooky Hamster House DLC
Introduce a bit of spookiness to the party! Spooky Hamster House DLC is the first expansion pack for Hamster Playground – a fresh dash of content to enrich your experience! Our hamsters are keen on celebrating social events and they are more than ready to dip their paws into the foggy waters of unknown and scary. Help them by redecorating their house in a spooky way and dressing them up in new costumes that would not be out of place at a zombie prom! Complete fresh quests and experience a new, deliciously witchy hamster job. Spooky Hamster House DLC features: new, spooky items for the hamster house; new, scary costumes; brand-new quests with unique rewards; a super spooky job for your hamsters!