Hamster Playground - Skateboard Game Mode
Get ready for the latest adrenaline-pumping game mode addition to HamsterPlayground - introducing a brand new "Skateboard Racing" game mode! It's time for your hamster to become a skateboarding sensation. Take part in races, navigating specially designed tracks racing together with 3 other hamsters to become a winner and win prizes. In "Skateboard Racing" your hamster's agility is put to the ultimate test. Compete against friends or AI opponents, each race promises an exciting experience. Press the button at the right moment, and propel yourself towards victory. The roar of the crowd, the rush of the wind as you pick up speed, and the joy of crossing the finish line - "Skateboard Racing" brings a new level of excitement to HamsterPlayground.