"Floating Object of Memories" Costume for Flammi
Flammi cheers on Yumia while wearing a headband! Adds the "Floating Object of Memories" costume for Flammi. Note: This content may become available for purchase or for free separately at a later date. Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. This costume is included in the "Atelier Yumia - Aladiss Investigation Preparation Set." Please check the official "Atelier Yumia" site for details.