Female Survivor Costume: Claire Redfield
This costume allows the female survivors (Valerie, January, Becca and Jill) to wear the outfit seen on Claire Redfield as she searched for her missing brother in Resident Evil 2 (2019). Costumes can be selected in the Customize menu. You need to restart the game in order to see the costumes.