Europa Universalis IV: El Dorado Content Pack
Europa Universalis IV: El Dorado Content Pack includes two new unit packs and a content pack to add to the El Dorado expansion. South American Unit Pack This unit pack adds twelve new unit models for South American and Andean natives, including Inca, Mapuche and Tupinamba. Mesoamerican Unit Pack This unit pack adds twelve new unit models for Mesoamerican natives, including Aztec, Maya and Mixtec. Songs of Exploration This music pack adds five new songs, inspired by the Age of Exploration. These new songs will play during peacetime as colonies are established in the newly discovered lands.