Elite Drop 7: Sanctuary
Suspended in the air one thousand feet up, you'll battle more than altitude in the towering sandstone monasteries of Central Greece. Formed over millions of years, this sanctuary’s natural rock pillars have repelled invading armies and withstood the ravages of time but now they’ll face your deployment. Test your skills—and the ancient monks' craftsmanship—with your arsenal of SMG's, assault rifles and shotguns. Just remember: don’t look down.