Elite Drop 2: Liberation
A militarized Central Park stretches across a vast landscape, ripe for long-range sniper and LMG fire. Mounted turrets on either end lend power to anyone brave enough to expose themselves in exchange for deadly firepower. Plan out your movement and always be aware of nearby sightlines to avoid becoming fodder for the enemy.