Echoes of the Blood War
We will be shutting down (shut down) the Dark Alliance servers on 2/24/2025 and it will no longer be available to purchase starting that day. The base game and all DLC are still available to play in offline single player by anyone who currently owns it. Let’s add a bit of magic to the mayhem. The ultimate Dark Alliance expansion includes 1 new playable character and 2 new challenging dungeons with 6 levels total. Expand your Dark Alliance experience with Echoes of the Blood War: New playable character – Auralla, a Tiefling warlock that focuses on spellcasting and crowd control. New dungeon – The Abandoned Mines. Investigate strange cultist experiments on trolls deep in a duergar mine. New dungeon – Spawn of Yeenoghu. Travel to the Hinterlands and stop a faction of Gnolls from summoning their demon lord.