Dragon Age: Origins - Embri's Many Pockets
Embri of Gwaren, an elven mage of limited talent who volunteered to become one of the Tranquil, proved herself a talented enchanter--if absent-minded. She kept an array of magical ingredients on her belt at all times, and eventually the belt itself became magical. Embri died of lyrium poisoning many years later, but the enchanted belt remains.