Disney Universe Nightmare Before Christmas Level Pack
The Disney Universe is expanding with new downloadable content from Tim Burton's Nightmare Before Christmas. Suit up and battle through Halloween Town in some of your favorite Nightmare Before Christmas costumes, including Jack Skellington, Sally, the Mayor of Halloween Town, Oogie Boogie and Dr. Finkelstein. Each costume includes its own upgradable tool.