Disney Universe Neverland Level Pack
The Disney Universe adventure continues with a new downloadable level pack featuring Disney’s Peter Pan. Suit up and battle through magical Neverland in some of your favorite costumes, including Mr. Smee, Wendy, Michael, John and the mischievous lostboy, Slightly. Each costume comes with its own upgradeable tool.