Destiny 2: The Final Shape Annual Pass Upgrade (PC)
The Annual Pass edition includes The Final Shape story campaign, new destination, three new Supers, new weapons and armor to collect, The Final Shape Dungeon Key, catalyst and ornament for the new and instantly unlocked Tessellation Exotic Fusion Rifle, one Secret Stash delivered during each Episode, an Exotic Sparrow, and three Episodes in the year of The Final Shape.