Classic Skin
In addition to achievements, there are now medals, a whole new way to have fun.The conditions to unlock medals are even more difficult than they are for achievements. As a special gift, players who unlock all achievements and medals get a new skin and character based on the original Pac-Man. This free skin can be downloaded once all achievements and medals have been unlocked.Try to unlock all achievements and medals!