Cities: Skylines II - Modern City Bundle
Cities: Skylines II - Modern City Bundle includes: Creator Pack ‘Urban Promenades’ by ‘Feindbold’: Step into the vibrant heart of city life with the Creator Pack ‘Urban Promenades’. Designed by the community creator ‘Feindbold’, this pack captures the essence of city living. Featuring a variety of service buildings and a mixed housing zone, this pack invites you to create bustling streetscapes and serene public spaces that pulse with urban energy. Creator Pack ‘Modern Architecture’ by ‘Richard Shi’: Feel the pulse of progress with the Creator Pack ‘Modern Architecture’. Designed by community creator ‘Richard Shi’, this collection unlocks a wide array of top-tier service buildings and facilities for both residents and tourists. Transform your streets with sleek cutting-edge aesthetics and let your citizens enjoy everything from modern education to contemporary art. Soft Rock Radio: With the energy and spirit of rock paired with a relaxed, soothing delivery, Soft Rock Radio is the perfect accompaniment to realize your urban aspirations. This radio infuses your adventure with mellow guitar strums and gentle vocal harmonies, creating the perfect musical landscape that uplifts and energizes, allowing you to create your dream city with a sense of ease and joy.