This new Call of Duty: Ghosts map drops you into a shattered skyscraper on the brink of collapse. Sideways staircases climb into the night sky, elevator shafts run along the ground, and windows now form a terrifying glass floor hundreds of feet above the city streets. This close-quarters maps is thrown into overdrive as the skyscraper continues falling throughout the match, every drop creating further destruction as sightlines, paths and chokepoints evolve in real-time.