Blood Bowl 3 - Imperial Nobility Customizations
The Emperor obviously expects his players to look very distinguished. Stand out from the rabble with this kit designed for Imperial Nobility teams. It includes Rare and Legendary customization items for a Blitzer, Ogre and Thrower.