Assassinate The Führer
The ultimate shot. The ultimate mission. Kill Hitler. Intel has been received that suggests Hitler is returning from Berchtesgaden to Berlin via his personal train. Intercept the convoy and take down the Führer. One shot can truly change history. Also includes 2 exclusive sniper rifles – the Kar 98 and the SVT-40.