Armello - Wyldsinger Sana Hero Skin
The wyldsingers of the Bear Clan commune directly to the Wyld and through them the Wyld sings. Sana's song is no different. Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes!