River City Girls 1, 2, and Zero Bundle
Clean up the mean streets of River City across three hard-hitting, knuckle-busting beat-'em-ups! In River City Girls, help Misako and Kyoko defeat every lowlife in town as they attempt to rescue their kidnapped boyfriends, Kunio and Riki! Then, travel back to the '90s and clear the heroes of a heinous crime in River City Girls Zero, an enhanced version of the 16-bit classic Shin Nekketsu Koha: Kunio-tachi no Banka! And in River City Girls 2, protect River City from a yakuza takeover in an expansive adventure, featuring six playable characters, 4-player co-op, and much more!