The Red Strings Club
The Red Strings Club is a cyberpunk narrative experience about fate and happiness featuring the extensive use of pottery, bartending and impersonating people on the phone to take down a corporate conspiracy. The professed altruistic corporation Supercontinent Ltd is on the verge of releasing Social Psyche Welfare: a system that will eliminate depression, anger and fear from society. However, the bartender of a clandestine club and a freelance hacker don't regard this evolution as an improvement but as brainwashing. Alongside unwitting company employees and a rogue empathy android, the duo will pull all the strings they can to bring down this scheme.