Hero of Fate
Unstoppable Rogue-like excitement! Unlock new classes, gather allies, and dive into unique adventures. Conquer the monster hordes and embark on an epic journey. In each battle, bring up to four teammates and one Guardian Spirit for an exhilarating fun in the game! You can also play different roles, exploring a vast array of skills and assembling your unique team of companions. Survive the swarms of monsters, navigate the paths of fate, conquer formidable bosses, and fight alongside a variety of randomly acquired Guardian Spirits to ultimately defeat the supreme demon lord! ※ Game Features: +Diverse Classes: Choose from 12 different styles and attributes of classes available in the game. +Advanced Divine Skills: Experience 8 major skill element factions (Thunder, Wind, Ice, Fire, Earth, Poison, Holy, Dark). Freely mix and match different attack skills that can be upgraded to divine level for double combat power. +Summon Guardian Spirits: The game features a wide array of unique Guardian Spirits with diverse skills and abilities, fighting and growing with you.