Angels with Scaly Wings
After the discovery of a mysterious portal, you are selected as one of the few humans to travel to the world of dragons. While you serve as an ambassador, you learn more about this strangely familiar place, and discover that your human colleague knows more than he’s letting on… It will be up to you and the friends you make to uncover the conspiracy that threatens the newly discovered world. In the process, you may even find love. Features: * Epic, mind-bending story with 175,000 words * Cultivate friendships (or maybe more) with dragons including 5+ character routes. * Make meaningful decisions that affect the story with more than 13 unique endings. * Unlock exclusive images of the main cast. * Solve crimes and uncover the secrets of the world of dragons.