Mimi the Cat: New Friends (Windows)
Join Mimi in 'Mimi the Cat: New Friends' - A Heartwarming Sokoban Puzzle Adventure! Welcome to Mimi's world! In "Mimi the Cat: New Friends," you'll embark on a charming journey with Mimi, a delightful cat who loves puzzles and making new friends. Your mission is to help Mimi navigate through a variety of fun and challenging levels, moving, climbing, and stacking boxes to find her way to new friends and cozy spots. Help Mimi move, climb, or carry boxes to reach her bed and rest. Guide Mimi through 50 engaging levels where each puzzle brings new surprises and challenges. Use your strategic thinking to position boxes perfectly, allowing Mimi to progress and meet new friends along the way. It's a delightful blend of puzzle-solving and exploration! Intuitive and easy-to-learn controls for everyone. With simple tap and swipe controls, "Mimi the Cat: New Friends" is accessible and enjoyable for players of all ages. Whether you're moving boxes, climbing them, or figuring out how to stack them, the intuitive controls make it a breeze to help Mimi. Relax and enjoy the journey with no time limits. Take your time to solve each puzzle at your own pace. There’s no rush in Mimi’s world, just the joy of solving puzzles and helping Mimi make new friends. It's the perfect game to unwind and relax with, offering a peaceful and stress-free experience. Explore 50 charming and unique levels. Each level in "Mimi the Cat: New Friends" presents a new challenge and a chance to discover something special. With a variety of puzzles and adorable settings, this game offers endless fun and heartwarming moments. Join Mimi and her new friends in this enchanting puzzle adventure!