Wizards: Wand of Epicosity
When the Wizard of Darkness awakened, it was up to one man to defeat him. When that man was accidentally killed by one idiot, Tobuscus (or "person of extremely low intelligence" - gently put), the responsibility of becoming an AWESOME WIZARD fell onto him... by default! Wizards: Wand of Epicosity is a thrilling, fast paced Tower Defense game with magic, zombies, and a teleporting castle. The Wizard of Darkness sends forth his undead hordes and it is up to you and your allies to defeat them. - Conjure Blizzards, weave Lightning and summon Tornadoes to destroy your enemies! - Unlock rare new Wands, Robes, and Items to multiply your killing power! - Upgrade your Castle to survive the massive onslaught of zombies and demons! - Strap Mines to your faithful dog and shoot him out of a cannon! - Collect all of the Magic Runes and summon your courage to defeat the Evil Wizard of Darkness!