Human: Fall Flat Legacy
In Human: Fall Flat you play a wobbly Human hero who keeps dreaming about surreal places filled with puzzles in which he’s yet to find the exit. These puzzles have multiple solutions and will challenge your creativity, exploration and ingenuity are key and every option is welcome! ONLINE MULTIPLAYER MAYHEM – Fall into or create public or private lobbies up to 8 players. Invite your friends and enjoy the vision of 8 clumsy Humans wobbling and falling. 8 Humans catapulting is just not the same! THE WOBBLY ART OF PARKOUR – You can walk (kind of straight), pull, push, carry, climb, break and interact with objects! Mastering his moves will be your first amusing challenge. LOCAL CO-OP COUCH MODE – Play with a friend or a relative, work together to achieve any task or spend an hour throwing each other about in the craziest ways possible. CUSTOMISATION - From builder to princess, dog, summer tourist, astronaut, ninja... and many more. You can choose from the head, the upper and lower body or even change the colour of it! SURREAL LANDSCAPES – Explore open-ended levels which obey the rules of physics. Interact with almost every available object in the game and go almost everywhere - like playground of freedom.