Saints Row Boss Factory
Ξεκινήστε από το μηδέν και στοχεύστε ψηλά με χιλιάδες επιλογές για τα δόντια, το μαύρισμα και τα τατουάζ μέχρι τους μύες, το στόμα και το μακιγιάζ, όλα τα χρώματα δέρματος και μαλλιών, καθώς και τις φλέβες, τη φωνή και διάφορα emote. Μπορείτε να διαλέξετε κομψά σύνολα ρούχων σε άπειρα χρώματα, το στυλ και τη λάμψη των μαλλιών σας, να αποφασίσετε αν θέλετε ουλές, πώς θα είναι ο σωματότυπός σας και αν θα έχετε προσθετικά μέλη. Ντύστε το Boss σας όπως θέλετε. Διαλέξτε τα ρούχα σας και επεξεργαστείτε όλα τα χρώματα για να τα κάνετε δικά σας, φορέστε παλτό, αξεσουάρ και κάλτσες - εννοείται ότι υπάρχουν κάλτσες! Επιπλέον, για πρώτη φορά στα χρονικά, η ασύμμετρη προσαρμογή προσώπου σάς επιτρέπει να κάνετε την αριστερή πλευρά του προσώπου σας όσο διαφορετική θέλετε από τη δεξιά. Όταν είστε ικανοποιημένοι από το αριστούργημά σας, αποθηκεύστε το στο Cloud για να ξεκινήσετε το Saints Row με το αποθηκευμένο Boss σας όταν κυκλοφορήσει το ολοκληρωμένο παιχνίδι. Και συνεχίζουμε: στο Saints Row θα μπορείτε να προσαρμόσετε τα οχήματα, τα όπλα και πολλά άλλα. Στο Εργοστάσιο Boss θα γίνετε πράγματι Αυτοδημιούργητοι.