World of Warships: Legends
Oplev episke søslag i World of Warships: Legends — et globalt multiplayer free-to-play onlinespil, hvor du kan erobre verdenshavene på dækkene af historiens største krigsskibe! Rekrutter legendariske kaptajner, opgrader dine skibe, og gør krav på din ret til at dominere på havet, med og mod spillere fra hele verden. VÆLG DIN KAMPSTIL Tag kontrol med over 350 destroyere, krydsere, slagskibe og hangarskibe — et udvalg af skibe, der passer perfekt til enhver spillestil, om det så er frontale angreb, mere forsigtige og taktiske manøvrer, eller taktikker, der er helt unikke for dig. HYPPIGE OPDATERINGER Nyt indhold i form af skibe, kampagner, events, bureauprojekter og mere lanceres regelmæssigt! Hver opdatering indeholder nye ting, der giver spillet flere dimensioner. RIGT PÅ INDHOLD Udvikl legendariske fartøjer som Yamato helt fra bunden i bureauet, færdiggør episke kampagner for at få eksklusive nye mærker og kraftfulde nye skibe, og vær med i sæsoner med rangerede kampe om tonsvis af præmier! AFGØR SLAGET I EPISKE 9V9-KAMPE Gå sammen med venner for at udfordre spillere fra hele verden, og arbejd sammen på tværs af konsoller, for at udtænke strategier og planlægge angreb over voice chat. Samarbejd om at overvælde dine fjender og vende slagets gang! World of Warships: Legends har loot-bokse kaldet "containere" og "kasser". Disse indeholder forskellige ting, der kan booste dit in-game fremskridt.