Sébastien Loeb Rally EVO
Spil SLR EVO – og oplev rigtig rally! Mere end 300 km realistisk genskabte baner og 58 biler, der har skrevet rallyhistorie! Fra fortidens legender, som Stratos og Celica, til den moderne æras juveler som Citroën DS3 og C4. 64 specialstrækninger, fem rallycrossbaner og ikke mindst Pikes Peak, hvor du kan opnå nogle vanvittige hastigheder! Genoplev alle den nidobbelte verdensmesters succeser gennem otte punktnedslag – fra 1998 til den utrolige Pikes Peak-rekord i 2013.