Minecraft: Vaiana 2
Lær havets veje med Vaiana og venner! Udforsk ikoniske steder, mød velkendte og nye figurer, og genoplev øjeblikke fra begge film. Tag på missioner rundt om øen, mens du rider på bølgerne i din kano, kæmper mod Kakamora og besejrer Tamatoa med Maui.