Hi-Fi RUSH: Bossplay Costume Pack
Klæd din besætning ud med dette sæt bestående af seks outfits inspireret af de nydesløse bosser fra Hi-Fi RUSH! Bossplay Costume Pack indeholder seks kosmetiske outfits, ét per figur, og er tilgængeligt via Hideout i spillet. Pift din stil op til din næste gennemspilning eller vis dine stil frem i Photo Mode. Det har aldrig føltes (eller set) så godt at være ond! Bemærk: Bossplay Costume Pack er tilgængelig baseret på køb og indeholder indhold, der ikke følger med i grundspillet eller i Hi-Fi RUSH Deluxe Edition. Hi-Fi RUSH-grundspillet er nødvendigt for at få adgang til Bossplay Costume Pack.