Bumblebee - Search for Happiness
Bumblebee – Search for Happiness er et historiedrevet 3D-flyvningsudforskningsspil, hvor du guider en lille bi på dens søgen efter at finde et nyt hjem. Mens bien begiver sig ud på denne rejse, opdager den fjerne landskaber, møder venlige og fredfyldte dyr og udforsker betagende, men mystiske levesteder. Spillet giver en fredelig, afslappende oplevelse, der fordyber spillerne i perspektivet af en lille bi. Med friheden til at udforske verden på flugt og deltage i ikke-voldeligt, stressfrit gameplay, tilbyder Bumblebee – Search for Happiness en beroligende flugt fra hverdagen, suppleret med en tankevækkende og spændende metafortælling.