XEL - Breaking Time
Et nyt kapitel af Reids historie venter. Rejs tilbage i tiden til XEL, mød gamle venner, få nye, og ændr fremtiden. »Breaking Time« begynder lige efter den dramatiske afslutning på XEL. Kan Reid ændre skæbnen med sine nye kræfter? Eller vil hun fortryde alt ud fra endnu en egoistisk trang. Tag et spring ind i XEL's fortid, besejr nye bosser, og mestr nye hovedbrud. Klargør dine gadgets, og følg Reid på hendes nye rejse.