Undead Horde
Du er nekromantiker med evnen til at vække de døde. Undead Horde er både et nekromantisk actionspil med rollespilselementer såvel som et strategi- og kampspil. Genopvæk dine fjender, og byg en hær bestående af levende døde undersåtter. Overtag kommandoen, og send din levende døde-krigsmaskine ud for at besejre de levende og deres leder, Kong Paladin Benevictor. Udrust din nekromantiker med plyndringsgods, og før din hær frem mod den ultimative sejr!