Shao Kahn
Spil som Shao Kahn, fuldt ud spilbar figur. Kejser af Outworld. I årtusinder herskede Shao Kahn over rigerne og udvidede hurtigt sit imperium via erobring. Men da han tog ud for at gøre krav på Earthrealm, blev han standset af reglerne for Mortal Kombat. Shao Kahns mål er absolut sejr.