PGA TOUR 2K25
Forudbestil PGA TOUR 2K25 Standard Edition, og få Extra Butter x adidas-pakken, som indeholder skuespilleren, "den ret gode golfspiller" og den nu spilbare karakter Chris McDonald. Der medfølger tre stilfulde kosmetiske genstande – en hat, en jakke og et par sko.* Med din forudbestilling får du også PGA TOUR 2K23 Standard Edition (digital), som du kan spille, mens du venter!** REALISTISK OPLEVELSE Den nye EvoSwing-funktion giver nye skudtyper, og bolden flyver og ruller med bedre fysik og visuelle forbedringer. DE STORE TURNERINGER ER LANDET U.S. Open, The Open og PGA-mesterskabet debuterer hos 2K. MyCAREER OG MyPLAYER PÅ DIN MÅDE Vær dit autentiske jeg i den mest fordybende MyCAREER, og få de mest varierede MyPLAYER-oplevelser nogensinde. SÆSONER ER TILBAGE, OG DE ER BEDRE END NOGENSINDE Udstyrsudvikling med mere styrke, nulstillinger af ranglisten, regelmæssige opdateringer af indholdet og meget mere. Tag det hele i dit eget tempo. Spil gennem tidligere sæsoner, selv når en ny er undervejs. TAG FAT I EN KØLLE OG EN VEN Kamptyperne i multiplayer omfatter slagspil, hulspil, scrambles og turneringer. Du kan udfordre vennerne på tværs af platforme. SLIP DIN INDRE GOLFBANEDESIGNER LØS Skab din egen drømmebane med nye genstande, kameraer og meget mere i Course Designer. Reservér din tee-tid nu. *Forudbestillingsbonussen er tilgængelig til og med den 27. februar 2025. Forudbestil PGA TOUR 2K25 Standard Edition, og få Extra Butter x adidas-pakken. Vilkår gælder. **Forudbestil PGA TOUR 2K25 til og med den 27. februar 2025, og få et digitalt eksemplar af PGA TOUR 2K23 Standard Edition til samme platform. Berettigelsen til det digitale eksemplar af PGA TOUR 2K23 gives automatisk, og det kan downloades inden for 24 timer efter forudbestillingen. PGA TOUR 2K23 skal downloades til den platformskonto, som blev brugt til at forudbestille PGA TOUR 2K25, og det kan ikke overføres. Tilbuddet er ikke tilgængeligt på platformskonti, som allerede ejer PGA TOUR 2K23 på samme platform. Hvis en forudbestilling annulleres, fjernes det digitale eksemplar af PGA TOUR 2K23 fra platformskontoen. Vilkår gælder. Børnekonti har muligvis ikke adgang til visse funktioner i spillet, herunder butikken i spillet. Spillere under 13 år anses for at være børn, medmindre lokale lovgivninger specificerer andet.