Manual Samuel Last Tuesday Edition
Manual Samuel er et klassisk adventure-spil med en skør drejning. Efter aftale med Døden skal vores helt Samuel, en forkælet rigmandssøn, overleve at styre alle sin krops funktioner manuelt i 24 timer. Du skal både trække vejret, blinke, køre og arbejde. Det bliver ikke let, for Døden kigger dig over skulderen, og du kan let få numsen på komedie! Indeholder: En sjov historie fuld af kærlighed, frelse og død samt nogle hemmeligheder undervejs. Unikke, håndtegnede 2D-illustrationer og -animationer, som puster liv i Manual Samuels verden. Spil alene, eller styr Samuels krop med en ven i et lokalt samarbejdsspil. Prøv kræfter med den brutale spiltype Time-Attack. Brillant soundtrack af Sondre Jensen og Ozan Drøsdal. Over 600 linjers dialog fremført af dygtige stemmeskuespillere.