Hand of Fate 2
Hand of Fate 2 er et dungeonspil, der foregår i en mørk fantasyverden. Lær at mestre et levende brætspil, hvor alle scener i eventyret vælges fra et sæt spillekort med legendariske hændelser, som du selv sammensætter! Vælg med omtanke, for din modstander, den hemmelighedsfulde Kortgiver, holder ikke igen i sit forsøg på at forme dig til et redskab for sin hævn. Brættet har ændret sig, men indsatsen er den samme: Det gælder liv eller død!