Blackwood Crossing
Blackwood Crossing er et historie-drevet førstepersons eventyrspil. En uforglemmelige fortælling om intriger og mystik. Du spiller teenageren, Scarlett, der er ved at finde sin vej i verden. Du vågner, desorienteret, og finder dig selv og din lillebror, Finn, uforklarligt om bord på et kørende tog. Men da en mystisk person viser sig, er det klart, at dette er ikke nogen helt almindelig togtur. Det er begyndelsen på en magisk rejse, fuld af liv, kærlighed og tab. Din rejse gennem dette kraftfulde drama - hvor verdenen og dine evner udvikler sig på ekstraordinære måder - tvinger dig til at kigge nærmere på dit forhold til Finn. I er forældreløse og har altid været tætte på hinanden. Men ungdomsårene har åbnet døren for nye interesser og I er gledet fra hinanden. Mens du gradvist opdager, hvor svært Finn har det, bliver konsekvenserne af din følelsesmæssige distance chokerende klare.