Zombieland: Double Tap- Road Trip
Med sin egen unikke historie som foregår mellem begivenhederne i den første film, Zombieland: Double Tap- Road Trip er et overdrevet sjovt, twin-stick shooter-spil set oppefra, med lokalt multiplayer samarbejdsspil for op til fire spillere. Spil som dine yndlingshelte — Tallahassee, Columbus, Wichita og Little Rock — fra den oprindelige Zombieland, og få adgang til nye figurer fra den kommende efterfølger. Spillet medtager de spillignende elementer set i filmen ved at inkorporere alt fra "the Rules" til "Zombie Kill of the Week". Brug dine specielle evner, et større våbenarsenal og Zombielands vigtige regler for overlevelse, for ikke at blive slået ihjel af de mange unikke, groteske og farlige udøde monstre i Zombieland: Double Tap- Road Trip's historiebaserede kampmodus, angribende horder og bosskampe.