Zombie Army 4: WW1 Josiah Outfit
Spil som Josiah i hans outfit fra 1. verdenskrig! Josiahs fortid er noget af et mysterie – men som ung mand kæmpede han i 1. verdenskrig og har stadig den tilhørende uniform. Dette kluns er dog det eneste, der er tilbage fra hans militærtjeneste – en periode, han helst vil lægge bag sig. Denne samling indeholder ét figur-outfit og to hovedbeklædningsvarianter.