Zombie Army 4: Wehrmacht P08 Pistol Bundle
Det er tid til at give begrebet "peg og skyd" en helt ny betydning! Denne semiautomatiske pistol er et af de mest træfsikre skydevåben, der nogensinde er lavet, og har med god grund et frygtindgydende ry! Det er tid til at vise de udøde horder, præcis hvorfor de bør flygte i rædsel – sigt efter hovedet! Denne våbensamling indeholder: - Wehrmacht P08-pistolen - 2 amuletter (Eagle & Cross, Sagamartha-relikvie) - 2 Bespoke-våbenskins (Ornate, Rusty).