Zombie Army 4: Sten MK2 SMG Bundle
Sten MK2, som er et af Maries yndlingsvåben, er billig, rustik og gør det, den skal. Der er ligefrem skrevet et digt om denne nådesløse SMG! Når du holder den i dine hænder, gælder det om at komme tæt på, trykke på aftrækkeren og flå dine fjender i stykker. Britisk ingeniørkunst i topklasse! Denne våbenpakke indeholder: - Sten MK2 SMG - 2 amuletter (giftring, rose) - 2 Bespoke-våbenskins (fransk kamuflage, krom)